To chyba będzie ostatni…

To chyba będzie ostatni trailer. Ostatni tego typu, bo zacząłem szycie gry pod Androida i kolejne trailery chcę nagrywać z perspektywy pierwszej osoby, jak pykam na swoim smartfonie 😛

Na załączonym filmiku w obiecanym 4K @ 60 FPS możecie zauważyć przede wszystkim działający HUD – paski życia i spowolnienia czasu, licznik czasu rundy i strzałów, suwak wyciągarki do liny (po lewej) i przycisk do spowolnienia czasu (po prawej). Do tego zapowiadany ray casting, widoczny w dalszej części filmiku. Doszło też kilka ogólnych szlifów, pierwsze optymalizacje.

Co więcej, muszę w końcu ruszyć szerzej z social media. Choć pozakładałem już profile na wszystkich popularnych serwisach, wciąż zastanawiam się nad dobrym logo i formą postowania. Jak chcecie mi pomóc, to zapraszam na mojego małego discorda – tam na pewno będzie dużo więcej screenshotów, a ja w końcu nie będę musiał spamować znajomym na messengerze :D. Na kanale szczególnie przyda się konstruktywna krytyka!

Swoją drogą, to już szósty miesiąc prac! Dzięki wszystkim którzy plusowali i komentowali do tej pory i szczęśliwego Nowego Roku!

Tag do obserwowania: #visherdev
Pozwolę sobie: #gry
Standardowo: #gamedev #libgdx